Tahukah Anda ?

Masalah gula tinggi boleh mengakibatkan Maut !
tanpa sedar ?

1 daripada 5 orang dewasa di Malaysia mepunyai kadar gula yang tinggi dalam darah

Sebelum tu,

Pernahkah Anda Alami Masalah Dibawah?

Jika Anda Mengalami Gejala Diatas
Berkemungkinan Anda berisiko hadapi

MASALAH DIABETES DAN 3 SERANGKAI

Apa itu 3 Serangkai ? dan Apa Kaitan dengan gula berlebihan Dan diabetes ?

Jika gula dalam darah berlebihan, badan anda tidak dapat menghasilkan insulin yang secukupnya seterusnya akan menyebabkan kencing manis(Diabetes).


Bila kencing manis melarat anda berisiko untuk rosak pundi kencing.

Salah satu fungsi pundi kencing adalah mengawal tekanan darah, jadi jika pundi kencing rosak, anda berisiko terkena darah tinggi pula.

Bila tekanan darah tinggi seterusnya akan mengakibatkan serangan jatung yang boleh membawa maut Maut !

(BUAT GAMBAR ARROW KEBAWAH MCAM GAMBAR TANJAK PAST FASA)

Selain itu, terdapat juga simptom lain

1) Kerosakan Mata:


2) Masalah Saraf (Neuropati):


3) Masalah Seksual

(GAMBAR)..

Statistik Menunjukkan Pesakit Diabetes makin meningkat

awas!!
Gula berlebihan dalam darah sgt sgt bahaya yang boleh menyebabkan masalah 3 serangkai sekaligus yang membawa Maut !

Cegah Sebelum Terlambat

ini solusi yang anda cari selama ini...

HERBA GYMNEMA SLVESTRE

Nama scientific herba ini adalah Gymnema Sylvestre yang berasal dari negara India.

Melalui kajian pakar ia dipanggil SUGAR DESTROYER kerana mampu MENGHAPUSKAN GULA DALAM DARAH sepantas 3 hari

Selain itu, ia juga bertindak menghilangkan rasa manis di lidah & mengurangkan keinginan makan makanan manis.

Ia juga mampu mengawal kolestrol dan saluran darah.

Ini Bukti Kajian diiktiraf oleh pakar

KAJIAN 1

gula.jpg

Membantu menurunkan paras gula dalam darah

Kajian menunjukkan Gymnema sylvestre dianggap mempunyai sifat anti-diabetes. Dan ia telah digunakan dalam kombinasi dengan ubat diabetes lain untuk menurunkan gula darah. Ia juga dipanggil sebagai “pemusnah gula” atau “sugar destroyer”.

Pada Kajian yang lain, ia menunjukkan bahawa pengambilan 200-400 mg asid gimnemik dapat mengurangkan penyerapan usus terhadap glukosa gula.

Rujukan Kajian: Pragya T. et al 2017

KAJIAN 2

Untitled-design-15.png

MengURANGKAN KEINGINAN MAKAN MANIS

Sebuah Penyelidikan menunjukkan bahawa ekstrak Gymnema Sylvestre boleh mengurangkan keupayaan untuk merasai rasa manis. Dengan itu, ia menjadikan makanan manis kurang menarik. Hal ini kerana, Salah satu komponen aktif utama dalam tumbuhan ini ialah asid gimnemik, yang membantu menyekat rasa manis.

Apabila dimakan sebelum mengambil makanan & minuman yang manis, asid gimnemik akan menyekat reseptor gula di lidah anda.

Rujukan Kajian: Parijat K. Et al 2007

KAJIAN 3

kolestrol.jpg

Menurunkan Kadar Kolestrol dalam darah

Kajian menunjukkan bahan guggulu adalah bahan terbaik agen penyerap kolestrol.

 Ia terbukti mampu menurunkan lemak darah dan paras kolesterol LDL “buruk”

Rujukan Kajian: H G Preuss et al 2004

KAJIAN 4

jantung.jpg

Mengawal kesihatan jantung

Vitamin dan antioksidan mampu menjadikan sistem imunisasi tubuh menjadi lebih kuat. Pengambilan Gymneema Guggulu mampu meningkatkan daya ketahanan badan, sekali gus mengelakkan diri daripada mudah jatuh sakit.

Rujukan Kajian: Ramesh P. T. et al 2014 

GYMNEEMA GS4 Formula Terbaru Mampu Menghapuskan Gula Sepantas 3 Hari !

dengan formulasi 4 bahan dibawa ini terbukti berkesan menurunkan kadar gula dalam darah

Gymnema Sylvestre

Berfungsi sebagai SUGAR DESTROYER yang menghapuskan gula dalam darah serta menghilangkan rasa manis di lidah & mengurangkan keinginan makan makanan manis.

Guggulu

Bahan semulajadi yang mampu menurunkan kadar kolestrol dalam darah.

Bitter Gourd

Membantu mengawal kencing manis dengan menurunkan kadar gula dalam darah.

Grapes

Kaya Vitamin C yang memberikan melindungi dan menjaga antibody.

terbukti Diperakui oleh pakar

" Kandungan gula dalam darah mula stabil "

Betul, bacaan gula Turun dari 21mmol ke 6mmol.. dalam seminggu sahaja!

Disclaimer: Testimoni Di Atas Adalah Dari Pengguna Produk Kami Yang Sebenar. Namun Hasil Mungkin Berbeza Mengikut Keadaan Dan Kesihatan Pengguna.

5 tahun hidap kencing manis pun kini bacaan gula boleh kembali normal

jangan putus asa !

Kencing manis boleh dikawal

Lihat Apa Kata Pengguna Kami

Lihat Kisah Gembira Mereka Selepas Gunakan Sugar Destroyer

"Alhamdulillah badan pun sihat, nak sembahyang pun boleh rukuk, boleh sujud. Naik tangga tu takde lah nak tongkat lutut. Nak berjalan pun lancar"

Dayang Hana – Suri Rumah

"Bila kita makan benda-benda manis, dia akan potong rasa nak makan benda manis. Bacaan turun dari 17 sampai 5-6 sahaja. Menyegarkan badan insyaAllah"

Riz Wahid – Kerani

"Sebiji pagi, sebiji petang. Kandungan gula dan kolestrol turun. Orang dah berumur macam saya ni boleh tambah tenaga dan kurangkan rasa lesu. Pinggang tak sakit lagi"

Zaid Abd Hamid – Pemandu Lori

Disclaimer: Testimoni Di Atas Adalah Dari Pengguna Produk Kami Yang Sebenar. Namun Hasil Mungkin Berbeza Mengikut Keadaan Dan Kesihatan Pengguna.

sugar destroyer 100% HALAL DAN SELAMAT DIGUNAKAN.

Bahagian Keselamatan & Kualiti Makanan

Sijil Lab Test Setiap Bahan Penggunaan

0 %
Halal
0 /10
Berpuas Hati
0 +
kembali sihat

100% halal dan suci. Selamat untuk digunakan tanpa was-was

Cara penggunaan

Cara pengambilan Gymneema GS4

1 Biji Setiap pengambilan

2x Kali sehari setiap kali selepas makan

1 Botol 30 Tablets x 1000mg

DISARANKAN!
amalkan secara konsisten 3 botol selama 5-6 minggu untuk kesan yang optimum

100% herba asli & Terbukti Berkesan

Disclaimer : Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

Disclaimer : Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

PROMOSI HARI INI!

Harga asal Sebotol RM120

TAPI kami ada discount untuk anda iaitu RM89 sahaja

Pilih Online Banking Atau Barang Sampai Baru Bayar (COD)

pakej trial 15 Hari

1 Botol

RM89

✅ FREE POSTAGE

pakej Penggunaan 30 hari

2 Botol

RM149

RM180 Jimat RM10

✅ FREE POSTAGE

pakej Penggunaa
2 Bulan

3 Botol + FREE 1

(total 4 botol)

RM229

value RM360 Jimat RM120

✅ FREE POSTAGE

✅ FREE 1 botol

pakej penggunaan
3 Bulan

4 Botol + FREE 2

(total 6 botol)

RM340

value RM540 Jimat RM200

✅ FREE POSTAGE

✅ FREE 2 botol

Perlukan bantuan?

FAQ ( Soalan Lazim)

Amalkan setiap hari 1 biji pagi, dan 1 biji malam

Ya boleh, kerana bahannya 100% semulajadi dan bebas daripada segala jenis bahan kimia yang berisiko merosakkan kulit dan tubuh badan badan.

Ianya selamat diamalkan oleh semua golongan daripada kanak-kanak sehingga dewasa.

Tapi sebaiknya dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu.

Ya boleh, kerana bahannya 100% semulajadi dan bebas daripada segala jenis bahan kimia yang berbahaya. Ianya selamat diamalkan oleh semua golongan daripada kanak-kanak sehingga dewasa kerana kami menggunakan pemanis semulajadi tanpa kalori Sucralose yang sesuai dengan penghidap pesakit kencing manis. Tapi sebaiknya dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu.

InsyaaAllah bebas kesan sampingan kerana bahan didalam Gymnema Guggulu GS4 ini adalah 100% semulajadi bebas bahan-bahan terlarang dan toksik berbahaya.

Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini. Disclaimer: Facebook™️ or FB is a Registered Trademark of Facebook.com. The site letscaremy.com is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners”

ALL RIGHT RESERVED | UAM VENTURE (TR0239806-K)
No. 1, Jalan P4/8c, Seksyen 2, Bandar Teknologi Kajang, 43500 Kajang, Selangor
Untuk pertanyaan boleh E-Mail ke : [email protected]